.
online školení (webinář)
Podmínky pro účast na online školení.
.
Podmínky pro účast na online školení (webináři). Odesláním Přihlášky objednavatel potvrzuje, že se seznámil s programem a obsahem školení, se všemi zde uvedenými podmínkami pro účast a podmínkami uvedenými v přihlášce a že s nimi souhlasí a uhradí cenu školení ve výši dle počtu účastníků.
- Online školení se uskuteční prostřednictvím platformy Microsoft Teams. K účasti postačuje počítač s podporovaným webovým prohlížečem (zaručené jsou Microsoft Edge a Google Chrome) nebo nainstalovaná aplikace Microsoft Teams. Dále reproduktory / sluchátka a popř. mikrofon (pro pokládání ústních dotazů).
podrobné pokyny k připojení zde a dále je obdržíte e-mailem ve dni před webinářem.
- Účast na webináři se hradí předem na základě faktury zaslané e-mailem.
- Odkaz na připojení k webináři a podklady pro poznámky obdržíte po zaplacení úhrady, ve dni před webinářem. Nesdílejte tento odkaz s nikým dalším, ke školení bude registrováno první použití odkazu a registračních údajů.
- Všechny identifikační a kontaktní údaje naleznete v přihlášce a faktuře. Platební pokyny budou uvedeny v potvrzení přihlášky a faktuře.
- Uzávěrka přihlášek je 24 hodin před zahájením webináře (při provedení úhrady v den potvrzení přihlášky)
- Vyplněnou přihlášku zašlete e-mailem na kontaktní adresu pořadatele.
- Doručení Přihlášky a její zaregistrování je potvrzováno elektronickou poštou na e-mailovou adresu účastníka uvedenou v Přihlášce; pokud toto potvrzení do 3 pracovních dnů neobdržíte, kontaktujte pořadatele.
- Přihláška se stává závaznou jejím zaregistrováním. Úhradu ceny školení je nutné provést před termínem jeho konání. Platba musí být připsána na účet pořadatele nejpozději v den splatnosti vystavené faktury.
- Úhrada se provede na základě vystavené faktury-daňového dokladu (nemusí obsahovat podpis a/nebo razítko). Tato faktura bude zaslána e-mailem v elektronické podobě (formát pdf + isdoc).
- Po provedení platby (do stanoveného termínu) obdržíte odkaz a pokyny k připojení k webináři a podklady pro školení (na e-mail účastníka uvedený v přihlášce).
- Přihlášku lze stornovat nejpozději v pracovní den předcházející webináři, resp. před zasláním odkazu na připojení k webináři a podkladů ke školení.
- Zrušení akce, změna přednášejících a pořadí přednášek vyhrazena. V případě nekonání školení bude zaplacené vložné vráceno do 10 pracovních dnů od ohlášeného termínu školení.
- Bez předchozího svolení je zakázáno pořizovat zvukový a obrazový záznam přednášek.