.

online školení (webinář)

Podmínky pro účast na online školení.

.

Podmínky pro účast na online školení (webináři). Odesláním Přihlášky objednavatel potvrzuje, že se seznámil s programem a obsahem školení, se všemi zde uvedenými podmínkami pro účast a podmínkami uvedenými v přihlášce a že s nimi souhlasí a uhradí cenu školení ve výši dle počtu účastníků.

  • Online školení se uskuteční prostřednictvím platformy Microsoft Teams. K účasti postačuje počítač s podporovaným webovým prohlížečem (zaručené jsou Microsoft Edge a Google Chrome) nebo nainstalovaná aplikace Microsoft Teams. Dále reproduktory / sluchátka a popř. mikrofon (pro pokládání ústních dotazů). 

podrobné pokyny k připojení zde a dále je obdržíte e-mailem ve dni před webinářem.

  • Účast na webináři se hradí předem na základě faktury zaslané e-mailem.
  • Odkaz na připojení k webináři a podklady pro poznámky obdržíte po zaplacení úhrady, ve dni před webinářem. Nesdílejte tento odkaz s nikým dalším, ke školení bude registrováno první použití odkazu a registračních údajů.
  • Všechny identifikační a kontaktní údaje naleznete v přihlášce a faktuře. Platební pokyny budou uvedeny v potvrzení přihlášky a faktuře.
  • Uzávěrka přihlášek je 24 hodin před zahájením webináře (při provedení úhrady v den potvrzení přihlášky)
  • Vyplněnou přihlášku zašlete e-mailem na kontaktní adresu pořadatele.
  • Doručení Přihlášky a její zaregistrování je potvrzováno elektronickou poštou na e-mailovou adresu účastníka uvedenou v Přihlášce; pokud toto potvrzení do 3 pracovních dnů neobdržíte, kontaktujte pořadatele.
  • Přihláška se stává závaznou jejím zaregistrováním. Úhradu ceny školení je nutné provést před termínem jeho konání. Platba musí být připsána na účet pořadatele nejpozději v den splatnosti vystavené faktury.
  • Úhrada se provede na základě vystavené faktury-daňového dokladu (nemusí obsahovat podpis a/nebo razítko). Tato faktura bude zaslána e-mailem v elektronické podobě (formát pdf + isdoc).
  • Po provedení platby (do stanoveného termínu) obdržíte odkaz a pokyny k připojení k webináři a podklady pro školení (na e-mail účastníka uvedený v přihlášce).
  • Přihlášku lze stornovat nejpozději v pracovní den předcházející webináři, resp. před zasláním odkazu na připojení k webináři a podkladů ke školení.
  • Zrušení akce, změna přednášejících a pořadí přednášek vyhrazena. V případě nekonání školení bude zaplacené vložné vráceno do 10 pracovních dnů od ohlášeného termínu školení.
  • Bez předchozího svolení je zakázáno pořizovat zvukový a obrazový záznam přednášek.

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting